4 min przeczytaj
Audi właśnie zaprezentowało ostateczną wersję produkcyjną e-trona, to pierwszy całkowicie elektryczny samochód terenowy. Dzięki minimalistycznemu wzornictwu i funkcjom, takim jak adaptacyjny tempomat i automatyczne hamowanie awaryjne, wygląda na to, że e-tron może po prostu dać Tesli szansę na swoje pieniądze.
Główny punkt sprzedaży e-trona? To ma być "całkowicie normalny" SUV. Według Filipa Brabeca, wiceprezesa ds. Zarządzania produktami, firma "nie chciała stworzyć samochodu, który jest ostry i ekscentryczny i inny". Zamiast tego Audi dążyło do płynnego przejścia z silnika spalinowego do elektrycznego. E-tron został zaprojektowany tak, aby był jak najwygodniejszy, w komplecie z dużą przestrzenią na głowę i przestrzeń na nogi, schowkiem pod podłogą i wystarczającą wysokością, aby cieszyć się dobrym widokiem ze wszystkich okien. Co więcej, dwa silniki samochodu umożliwiają mu przyspieszenie w ciągu kilku sekund. E-tron Audi zostanie wprowadzony do sprzedaży na początku 2019 roku.
Wiadomości z e-tron przełożyły się na imponujące zyski dla Volkswagen Group, spółki dominującej Audi. Cena akcji Volkswagena gwałtownie wzrosła dzisiaj, osiągając wysokość około 150 USD. W chwili pisania, akcje są nadal wyższe o 2,48%, wahając się wokół znaku 148 USD.
Tesla nie ma tylko e-tronu Audi, na który warto zwrócić uwagę. W ciągu weekendu BMW wypuściło wersję koncepcyjną swojego kolejnego pojazdu elektrycznego: SUV o nazwie iNext. Według szefa działu rozwoju, Klausa Froehlicha, głównym celem SUV-a będzie samodzielna jazda dzięki automatyzacji warunkowej. Znana również jako technologia poziomu 3, oznacza to, że samochód może samodzielnie sterować, hamować i przyspieszać, chociaż kierowca powinien nadzorować system i być gotowym do przejęcia kierownicy, jeśli to konieczne. The iNext Wille zadebiutował w 2021 roku, a jeszcze więcej modeli obiecał do 2025 roku.
Choć akcje BMW odnotowały wzrost cen w oczekiwaniu na sobotnie odsłonięcie, BMW stara się utrzymać dwa weekendowe zyski. Wydaje się, że jest to spowodowane wiadomością, że firma przypomni ponad 139,000 swoich 3-serii samochodów w Chinach. Doniesienia prasowe wskazują, że wycofanie było spowodowane wadą systemu klimatyzacji samochodów.
Analitycy z Commerzbanku dają obecnie BMW ranking "Hold", sugerując, że wszystko może pójść w obie strony dla firmy. Niedawno Zacks wpadł na Volkswagena z "Sprzedaj" na "Trzymaj". Biorąc pod uwagę, że Tesla nadal znajduje się pod większą kontrolą, może dać szansę innym firmom motoryzacyjnym na przejęcie wiodącej roli w produkcji samochodów elektrycznych. W każdym razie zarówno BMW, jak i Volkswagen mogą okazać się zapasem wartym uwagi w dającej się przewidzieć przyszłości.
Handluj teraz
UWAGA: Ten artykuł nie jest poradą inwestycyjną. Wszelkie odniesienia do historycznych ruchów cen lub poziomów mają charakter informacyjny i opierają się na analizie zewnętrznej i nie gwarantujemy, że jakiekolwiek takie ruchy lub poziomy będą prawdopodobnie powracać w przyszłości.
OGÓLNE OSTRZEŻENIE O RYZYKU
Kontrakty CFD są złożonymi instrumentami i wiążą się z dużym ryzykiem szybkiego utraty środków dzięki dźwigni finansowej.
76% rachunków inwestorów detalicznych traci pieniądze podczas handlu kontraktami CFD.
Powinieneś rozważyć, czy rozumiesz, jak działają CFD i czy możesz pozwolić sobie na wysokie ryzyko utraty pieniędzy.
Źródło: IQ Option Blog (blog.iqoption.com)
Data publikacji: 2018-09-18 13:03:38
Uwaga: Artykuł został przetłumaczony przy użyciu sztucznej inteligencji w celach informacyjnych i promocyjnych. Zapoznaj się z oryginalnym artykułem z bloga IQOption na wypadek problemów ze rozumieniem artykułu. Istnieje ryzyko, że automatyczne tłumaczenie będzie zawierać błędy za które nie ponosimy odpowiedzialności.